6 Kas 2015

Oyuncak Kalıpları

selamlaaar sevgileerr,
Bir ara oyuncak dikmeye heves etmiş ,kızıma bir bebek dikmiştim ama öylece yarım yamalak kaldı,nedense oyuncak dikme hevesim çok kısa sürdü:):):)Bebek kel ve kıyafetsiz kalakaldı:):)O çok hevesli zamanımda bilgisayara bir dolu oyuncak kalıbı kaydetmişim,belki sizlerin işine yarar,çok güzel bebekler dikip yavrucukları el yapımı oyuncaklarla sevindirirsinz.Ayyy böyle diyince de yine heveslendim.Allah'ım maymun iştahlı olmak ne zooorr  ://

Alıntıdır














Bu asagıdakiler parça halinde,yani çıktı alıp yapıştırabilirsiniz.

1.




2.




3.









7 yorum:

  1. tek kelimeyle bayıldım hepsini denemek istedim gerçekten yararlı bi yazı olmuş takibe aldım bende beklerim:)
    http://kelebektavsiye.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Keşke zamanım olsada bende denesem tanıdığım çocuklara ne güzel hediye olurdu.Bu güzel paylaşım için teşekkürler cnm.

    YanıtlaSil
  3. kalıplar güzell birde dikebilsem şu oyuncakları hep isterim dikmeyi ama neednse hep ertelediğim bir proje oluyor nedense :)

    YanıtlaSil
  4. Evet haklisiniz cok guzel hediye olur ben de hep erteliyorum,insan once zorunlu ihtiyaclari yapmak istiyor boyle projeler de hep kaliyor.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba sizi takip ettim ancak blogger'da yeniyim destek için sizde takip ederseniz sevinirm http://lavvienrose.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. Zamanlamanıza bayılıyorum Nurgül hanımcım :)
    Tam da hobi fuarından bi dünya keçe almıştım. En alttaki bebekler keçeden sanırım, ilk fırsatta kızlarımla oturup dikeriz artık.
    Teşekkür ederiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh ahhh o fuara gitmeyi çok istedimmm ama bana uzak maalesef,fuarı kaçırmamanız harika olmuş.ohhh hadi yapın bakalım çok merak etiim neler çıkacak ortaya:):):)evet o bebekler keçeden yapılmış:)

      Sil

Çok kıymetli yorumlarınızı alalım:)))