26 Tem 2019

Kürkçü dükkanına geri döndüüümmmm:)))))





Selamun aleyküm:))

Ya çok uzun zaman oldu , soğuma mı diyeyim üşengeçlik mi tembelik mi öyle bir şeyler oldu.Ara ara telefondan baktım ama bilgisayarı ilk kez açıp bloğun başına oturdum.

Bu sürede ben de değiştim.2 çocuklu oldum:)İkinci kızım Zeliha'm geldi..İstanbul'dan İzmir'e taşındık.Başta alışır mıyım diye endişe etsem de hemencecik alıştım.İstanbul'a göre burada hayat daha kolay ,daha doğal ve çocuklar için kesinlikle daha uygun.

Doğallıktan bahsetmişken bu kısmı hemen geçemeyeceğim.Çünkü öyle biriyle tanıştım ki tüm hayatımı değiştirdi, daha önce neden hiç duymadım,öğrenemedim dedim.2014 'te Hakk'a yürüyen Dr.Aidin Salih.Görmeden tanışmadan seviyorum kadını o kadar diyim.Sanki bir akrabam ya da yakından tanıdığım biri gibi.Vefat etmiş olduğunu öğrendiğimde çok üzüldüm.Önce internetten kendisine ait olan videoları izledim.Zaten ilk izlediğim videoda yakaladı beni.

https://www.youtube.com/watch?v=cLUzu0mEduI&t=559s

Yukarıda katılmış olduğu 'Sıradışı' programının linkini bıraktım.

Kısaca Allah'ın yarattığı mucizevi bedenimizi nasıl bozduğumuzu ve bu bozukluğu tedavi etmek için nasıl daha beter hale getirdiğimizden bahsediyor.Kullandığımız kimyasalların hormonlarımızı alt üst ettiğini,yediğimiz katkı dolu maddelerin maneviyatımızı nasıl azalttığını, bedenimizi tedavi etmek için açlıklar,hacamat ,sülük ve şifalı tarifler ve daha neler neler anlatıyor.Bunları yüksek bir maneviyatla bize ulaştırdığını hissedebiliyorum.Allah rahmet eylesin.

Tabi bulabildiğim tüm videoları izledikten sonra artık hiçbir şey eskisi gibi olamadı.Yavaş yavaş paketli ürün alımını azalttım ,abur cubur tarzı zırvaları kesinlikle almıyorum,asla yiyemiyorum.34 yaşındayım gecen seneye kadar deli gibi abur cubur tüketen bir insandım,ah nasıl yazık etmişim bedenime,üzülüyorum:( şampuan ,diş macunu ve deterjanları ve çoğu temizlik ürününü almıyorum.alternatif tarifler oldukça fazla.İleride ben de paylaşırım buradan.

Sonra Aidin Salih'in 'Gerçek Tıp' kitabını okudum.Okudukça okuyasım geldi,yıllardır uyuduğum uykumdan uyandım sanki ve herkes bilsin ,uygulasın ,daha sağlıklı nesiller olsun istiyorum.
'Son Söz 1-2 ' kitapları da var,onları da alacağım inşallah.

Yeni ben böyle işte:):) Odak noktam helal ,temiz ve az yeme üzerine şu anda.Dikiş yapmayı bırakmadım tabi ama epey azaldı.Daha çok çocuklara basit pijama,tayt ,elbise ,etek vb.şeyler dikiyorum.

Şimdilik burada bırakayım.anlatacak çok şey var.
Sağlıcakla kalınız efenim:):):):)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çok kıymetli yorumlarınızı alalım:)))