8 Tem 2014

TEMBEL İŞİ LAHMACUN

Böyle pratik şeylere bayılıyorum:)Valla bence sonuç süperdi,özellikle çıtırdayan şeyleri çok seven biri olarak ben bu basit tarifi çok beğendim.Tabi eşime biraz kuru geldi,o yüzden ben 2 tane yedim:):):)
Zeminde kullandığım lavaşı Bim'de bulabilirsiniz.Ben deneme amaçlı az yaptım.Siz malzemeleri artırabilirsiniz.

Basit Lahmacun




  • 300 gr kıyma
  • yarım kırmızı biber(yeşil biber de olur)
  • yarım soğan
  • maydanoz
  • kırmızı toz biber,kara biber,tuz,kimyon
  • 1 kaşık sıvı yağ
  • yarım domates
  • 1 tatlı kaşığı salça
malzemelerin hepsini güzelce karıştırın.Eşit miktarlarda elinizle yayarak lavaşların üzerine sürün.Fırına sürün sürekli kontrol edin çünkü kenarlar çabuk yanıyor.Fırının sadece üst kısmı bile açılabilir.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çok kıymetli yorumlarınızı alalım:)))