30 Eyl 2014

Eğitici Oyuncaklar her zaman pahalı olmuyormuş:)

Bu tarz geometrik şekillerin içinden geçirilebildiği bir oyuncağı bir ara çok aradım,ama o kadar pahalıydı ki ,daha uygununu bulurum ümidiyle almamıştım.Geçenlerde bir milyoncu tarzı bir dükkana girdim,hiç aklımda olmamasına ragmen aaaa aradığım oyuncağı buldum:):):)Hemi de bir buçuk tl:):)şaka gibi:):)hemen kaptım tabi.Tahmin ettiğim gibi Zeynep de çok sevdi,şimdilik şekline göre yerleştirmeye çok dikkat etmiyor,rastgele deliklerden geçiriyor.
Oyuncağın parçaları da evin her yerinde geziniyor sanki.Giysi dolabımda,mutfakta orda burda her yerde olabilirler:):)

1 yorum:

  1. evet o tarz yerlerde bu oyuncaklardan çok oluyor :))
    banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com
    sevgiler

    YanıtlaSil

Çok kıymetli yorumlarınızı alalım:)))