20 Eki 2014

ANNE-KIZ ETKİNLİKLERİMİZ 19 (16 aylık)




Sonunda harcadığımız onca ıslak mendil işe yaradı:)Bu etkinliği yapmak için kapakları biriktirmiştim.Çok amaçlı kullanılabilir aslında yani benim aklımdaki buydu,ama bu oyuncağımız çoktan yok oldu bile:)Benim kızımın aç kapalarına dayanamadı gariban:)Neyse annesi yine yapar ona:)

Kapakları kartona yapıştırdım,güçlü bir yapıştırıcı ya da silikon gerekiyor.Sonra içine hayvan resimlerini yapıştırdım.Yalnız o hayvan resimlerini Zeynep'in parçalanan kitabından kestim.Paramparça da olsa o kitabını çok seviyordu benim kızım,keserken bir de baktım ağlıyor,neyse sonra gizlice hallettim:):)

Kapağını açtıgı hayvanın taklidini yaptık,türkçesini,ingilizcesini söyledik ve uyduruk şarkılarımızla eğlendik:)

6 yorum:

  1. aa ben biriktiriyordum ıslak mendil kapaklarını..ban da fikir oldu o zmn biriktirmeye devam edeyim ben..senden sonra tuvalet kağıdı kartonlarını da biriktirmeye başladım..du bakalım ne zaman çöp eve dönüşecek evimiz..

    YanıtlaSil
  2. :):):)ay çok güldüm.Ben de öyleyim ya,neyse kuzular mutlu olsun da:):)

    YanıtlaSil
  3. o kadar çok ıslak mendil attım ki. Ama bundan sonra atmak yok. Süper bir fikirmiş bu ya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bence de öyle,farklı amaçlar için de kullanılabilir:)

      Sil

Çok kıymetli yorumlarınızı alalım:)))