7 Eki 2014

ÖĞRETMENİM BANA ADIMLA SESLEN!

Her sene ilk dersi öğrencilerimin ismini öğrenmeye ayırırım,tabi ki hemen hepsini birden akılda tutmak zor ama zamanla o da oluyor.Çok şükür ezberim iyidir:):)
Bu gerçekten önemli bir konu çünkü çocuk ona ismiyle seslenildiğinde daha  özgüvenli olur,diğer türlü öğretmen ismimi bile hatırlamıyor diye üzülebilir.
Ben hatırlamadığımda açık açık ismini soruyorum,bir sonraki seslenişimde özellikle adıyla sesleniyorum ki bu kez unutmadığımı bilsin.
Çocuklara hakettiği değer verilirse,bu ileride onların iyi bir insan olmalarına da yardımcı olur.En azından ben böyle düşünüyorum.

3 yorum:

  1. Kesinlikle çok önemli isimle sesllenmek

    YanıtlaSil
  2. Öğrenciyken öğretmenlerim bana adımla seslendiğinde ne kadar mutlu olduğumu hatırlıyorum, ben de şimdi mümkün olduğunca gerek sınıf için gerek sınıf dışı onlara adlarıyla hitap etmeye özen gösteriyorum :) Başarılı bir çalışma olmuş, tebrikler :)

    YanıtlaSil
  3. Bana genelde soy ismimle hitap ederlerdi,değişik oldugundan akılda kalıyordu,ben ona bile seviniyordum.aaa öğretmenim beni hatırlıyor diye:):)

    YanıtlaSil

Çok kıymetli yorumlarınızı alalım:)))