11 Kas 2014

ANNE KIZ ETKİNLİKLERİMİZ 27



 Hayır hayır bu görüntü perşembe pazarından değil ,çorap eşleştirme oyunumuzdan:)Çamaşır astığımı ya da topladığımı gören bıcırık Zeynep hemen koşa koşa gelip işe el atar,kendince yardım ediyor annesine kuzucum.Çamaşırları teker teker alır,çırpar ve annesine uzatır,ben de asarım:)Sonra bir de bakarım koca çarşafı sürükleye sürükleye direk odaya kadar götürmüş bücür:)

Neyse geçen gün çamaşırları katlarken aynı zamanda çorapları da eşleştirdik.Ben tekini elime aldım,bunun eşi nerde dedim,başta tam anlamadığı için farklı bir çorap verdi.Daha önce yapmamıştık bunu çünkü.Sonra bir kaç kez ben yapınca anladı,her buldugunda da çok mutlu oldu:)


2 yorum:

  1. wuhuuu..ben her çamaşır yıkadığımda 18 çift çorap fln çıkar..en kısa zamanda kuzuzcuğa öğreteyim bunu:)

    YanıtlaSil
  2. evet canım seninki çok minik ama ufak ufak şimdiden başla sen de:):):)

    YanıtlaSil

Çok kıymetli yorumlarınızı alalım:)))