9 Kas 2014

ELMALI RULO


 Çok kısa sürede hazırlanabilen,kolay ve de çok lezzetli bir tarif geliyor:)Bu tarifi O ktay Usta yapmıştı ,ben biraz değişiklik yaptım.

Malzemeler:

2 yumurta
1 çay bardağı toz şeker
2 çorba kaşığı su
2 çorba kaşığı tepeleme un
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu

İÇ HARCI İÇİN:
 2 elma
 ceviz içi
1 çay bardağı toz şeker
1 tatlı kaşığı tarçın









Önce elmaları rendeleyip,şekeri ekleyerek tavada biraz pişiriyoruz.Sonra tarçın ve cevizi ekleyip ocaktan alıyoruz.




Kek için yumurtaları ve şekeri mikserle köpürene kadar iyice karıştırıyoruz.Diğer malzemeleri ekleyip biraz daha karıştırdıktan sonra yağlı kağıt serdiğimiz tepsiye kaşık yardımıyla yayıyoruz.Önceden 200 derecede ısıtılmış fırına atıp fırın derecesini 160-170 arası yapıyoruz ve 10-15 dk kızarana kadar bekliyoruz.



Fırından alıp biraz soğumaya bırakıyoruz.Sonra İç malzemeyi yayıyoruz.Yağlı kağıt yardımıyla yavaşça rulo şeklinde sarıyoruz ve keskin bir bıçakla dilimlere ayırıyoruz.Tarifin orjinalne göre üzerine şerbet de dökülüyor ama ben bu halini çok sevdim,şerbetli denemedim.



 



2 yorum:

Çok kıymetli yorumlarınızı alalım:)))