3 Kas 2014

KLASİK KABAK TATLISI




Malzemeler:
  • Küçük bir kabağın yarısı
  • 1,5 bardak toz şeker
  • çekilmiş ceviz
Yapılışı:

  • Bir gece önceden kabakları soyup doğrayın ve bir tencerede şekerle buluşturun,öylece beklesin sabaha kadar.
  • Bizim kabagımız eşimin memleketinden yani Ödemiş'ten geldi,en organikinden:)aslında rengi daha çok sarıya yakındı fotografta koyu çıkmış.
  • Neyse bekleyen şekerli kabaklarımız iyice sulanmış olmalı.
  • Önce  hararetli ateşte sonra kısık ateşte kabakların çiğ kokusu çıkana kadar uzun bir süre pişirin.
  • Arzuya göre sonradan kısa bir süre fırınlayabilirsiniz de.
  • Soğuyunca üzerine çekilmiş cevizi dökün.
  • Başka yerlerde hindistan ceviziyle ya da tahinle servis edildiğini de görmüştüm ama denemedim,siz deneyin isterseniz.

8 yorum:

  1. Ellerine sağlık canım.Çok severim ben de.

    YanıtlaSil
  2. benim de eşim bayılır ,sık sık alır:)

    YanıtlaSil
  3. Benim de esim cok sever ama ben sevmedigim icin yapmiyorum pek he he...size afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  4. çok severim yaa, harika görünüyor ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Nevanur ne fenasın yapsana adamcağız yesin:):)
    Handecim teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba sizi mimledim :) http://thehelleaven.blogspot.com.tr/2014/10/meme-kanseri-biliclendirme-mimi.html

    YanıtlaSil

Çok kıymetli yorumlarınızı alalım:)))