28 Şub 2015

ANNE KIZ ETKİNLİKLERİMİZ (20 aylık)



Oobleck de neymiş?

 Bu oobleck denen şey epeydir karşıma çıkıyordu,haydi yapayım diyorum ,nedense Zeynep sevmez diye yapmadım bu zamana kadar.

Sonuç mu çıldırmış bir anne,keyiften dört köşe olmuş bir yavrucak,yıkanınca lekesi çıkmayan pijama ve çoraplar...:):):)Şaka şaka kuzum eğlendi ve sevdi ya gerisi boş.

Genelde yabancı sitelerde rastladım bu garip çamurumsu şeye,Newton sıvısı da diyorlarmış.Değişik bir yapısı var,hem tutuluyor gibi hem de elinden akıp gidiyor.

Miktarı 3 su bardağı nişasta-1 su bardağı su ,arzuya göre gıda boyası ya da parmak boya.Ben parmak boya kullandım ama yıkanınca lekeler çıkmadı.Bir de ben bu miktardan çok daha az yaptım, ben de nişasta çok az kalmıştı.Sanki kıtlık varmış gibi marketlerde de bulamadım:)

Maliyeti çok çok az duyusal bir etkinlik oldu yani,Zeynep bayıldı.Şimdi alta serdiğim muşambayı görünce boya boya diye yapışıyor bana:)









4 yorum:

  1. Kolay gelsin yine bir sürü işe girişmişsiniz :)) Elleri görünce koştum geldim, bir ısırık alabilir miyim?

    YanıtlaSil
  2. Tabi ki buyrun afiyet olsun:):):):)sormayın ev battı ama utanmadan bi dolu nişasta aldım,yine yapacağım:)):):)

    YanıtlaSil
  3. Ayy ben gelince de yapalım mıı :) :) Nerden buluyorsun bu etkinlikleri yahu, ne güzel .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam canımcım gel de beraber yapalım,Zeyneple bıkana kadar oynayın:):):)Ben de ayaklarımı uzatayım:):)

      Sil

Çok kıymetli yorumlarınızı alalım:)))