6 Nis 2015

Yelek cep nasıl yapılır?(resimli,videolu anlatım)

Selamun aleyküm dostlar:)
Dikiş kursuna tam hız devam ediyorum ama bitmesine neredeyse bir ay kaldı çok üzgünüm:(:(Daha öğrenilmesi gereken bir dolu şey var,hala çok zorlandıgım konular da var.

Bugün kursta hocam yaptı ,anlattı ben de videoya çektim.Hem elimde tekrar tekrar izleyebileceğim bir ders olsun hem de sizlerle paylaşayım diye düşündüm,iyi etmişim değil mi?:):)

Bugün hocacım yelek cep nasıl dikilir anlattı.

 Öncelikle iki tane 16cm*16cm ebatında  ,bir tane de 14cm*6cm ölçülerinde kumaş kestik.Bunların
ölçüleri istege göre değişebilir.
 Küçük parçayı ikiye katlayıp yarısına tela yapıştırdık.

 Sonra yanlardan diktik,fazlalıklarını alıp ters çevirdik.

 Şimdi söz hocacımda:)
Videonun sonunda hocamın istediği dikişi yaptık.
 Videoya devam:)




Son görüntü aşağıda gibi oldu.

 Daha sonra cep yanlarından kısa dikişlerle cep parçasını sabitledik.

Dikiş hocam Sevil Yüksel'e,arkadaşım Hilal Avşar Kan'a çoook teşekkürler:):)
Videonun görüntü kalitesi düşük olmuş,bir dahakini benim telefonla çekmemem lazım demek ki:):)

6 yorum:

  1. Hi dear! I saw your comment on my blog so I came to peek into your blog. I really like it! So rich of useful tips and very interesting posts! ^-^ I would like to follow each other, what about you? Let me know on my blog and I will follow you!
    Have a nice Monday!
    www.milleunrossettoblogspot.it

    YanıtlaSil
  2. I've been happy to see you here:):):)I also like your colorful blog and I'm your new follower:)Thanks for your nice comments:)

    YanıtlaSil
  3. Çok iyi bir tarif olmuş. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Süper bir anlatım olmuş, çok teşekkürler.

    YanıtlaSil

Çok kıymetli yorumlarınızı alalım:)))