4 May 2015

Geri Dönüşüm Hırka




Ben yine dayanamadım,bir şeyleri kestim biçtim:):)Evdeki giyilmeyen kıyafetler ruhumu daraltınca üzerinde değişiklik yapabileceklerimi ayırdım.Tabi bu giysi biraz fazla değişikliğe ugradı:):):)


Kullanmadığım bu parçayı kuzucuguma mevsimlik hırka olarak değerlendirdim,sonucu da çok sevdim:)
Alttaki fotoda gördüğünüz şekilde ön ve arka kalıpları yerleştirdim,kolları badinin kendi kollarından kestim,kısa oldugu için parça ekledim.

Sonra burada anlattığım şekilde önce omuz dikişlerini yaptım,kolları yerleştirdim ve kol altlarıyla yan dikişleri birlikte yaptım.Daha sonra Zeynep'in deyişiyle 'dememe' yaptık ,bu seferde ön kısım  kapanmadı:):)Aklıma bu dantel şeritler geldi ,şöyle bir tuttum ,güzel görünüyor,diktim gitti:):)Bir de kollara ekledim.En altını da kursta overlok yapıp kıvıracaktım ama kursa götürmeyi unuttum:(:(:(Haftaya artık...




Bir zamanlar böyleydi:):)

4 yorum:

  1. Çok güzel olmuş. Eline sağlık. Bende bu aralar küçülenleri ve giyilmeyenleri yenilemek meşgulum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu aralar kışlıklar kalkıyor,giyilmeyenler ayıklanıyor,ben de bir sürü ayırdım bakalım zaman buldukça böyle değişikliğe maruz kalacaklar:):):)

      Sil
  2. Ne güzel olmuş. Kızınız güle güle kullansın...

    YanıtlaSil

Çok kıymetli yorumlarınızı alalım:)))