29 May 2015

Parça Kumaş Satışı


SATILDI.

Hayırlı Cumalar dostlar:)
Sonunda eve kumaş sığdıramayınca bazılarını satışa çıkarmaya karar verdim.Bu kumaş tam bir hastalık gibi ne olacak böyle bilmem,görünce dayanamayıp alıyorum,sonra koyacak yer bulamayınca her defasında tamam almıcam diyorum:):)Ama yine alıyorummm:):):):)

Elimden geldiğince kumaş cinslerini ve ölçülerini yazdım aşağıya,ilgilenenler nurgulyrk@gmail.com adresinden bana ulaşabilirler.


Toplamda 55 tl oluyor hepsi.Tüm kumaşları aynı kişi alırsa  50 tl olur:):)

(Kargo bana ait)













Saten -İki parça-Yaklaşık 4 metre-  140*200 - 140*180-

15 tl


 Pamuklu likralı bir kumaş-2 metre-150*200 -6 tl




Eteklik kumaş -110*160- 4tl







 Kahverengi şifon kumaş -145*100- 4 tl

 Sütlü kahve Kanvas -150*65  -3tl



 Koyu lacivert kot kumaş-esniyor -150*140 -5 tl

 Toz pembe ince şifon - 160*150 - 5 tl



 Lacivet kalın kot esnemiyor-145*95 - 3tl

Gri parıltılı buklet kumaş -kışlık-170*150 -10 tl


7 yorum:

  1. Merhaba, dikiş bilmiyorum ama sizler çok marifetlisiniz maşallah.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, hevesiniz varsa en kisa zamanda siz de dikiş başlayın derim:)))

      Sil
  2. As promised, here I am, in your great blog. Thanks for posting the comment to a post of my..
    • Blog www.Coccinellecreative.blogspot.com
    • Web site www.Coccinellecreative.com, the link to your wonderful blog, now I follow you on Google+ :)!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks for your nice visit:)) welcome to my little world:)))

      Sil
  3. Merhaba blogunuzu blog keşif etkinliği sayesinde keşfettim bana da beklerim :)
    http://koredelisiyiz-biz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar :) internette parca kumas ararken sizi bulmak buyuk tatlilik
    eger buklet kumas hala satiliksa almak istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba bunlarin hic biri durmuyor.hatta o eski ben de ben degilim😀ayyy ne kadar uzun sure gecmis buralari basi bos birakmisim.

      Sil

Çok kıymetli yorumlarınızı alalım:)))