15 Haz 2015

ANNE KIZ ETKİNLİKLERİMİZ (2 yaş)



Bir suredir bloğuma zaman ayiramadim.Zeynep'le yaptıklarımızı bile koymaz oladum,ama her anımız etkinlik aslında:):):)Telefondan internete girmek daha kolay ve cazip geliyor :):)
Havalar da ısınınca daha çok dışarda,parkta oynuyoruz.Etkinliklerimiz genelde akşam saatlerinde oluyor.
Bu topları Hakmar'dan almıştım,bazen dagınıklığa sebep oldukları için sinir oluyorum ama genel olarak  iyi ki de almışım,çok da ucuzdu.
Ters yapıştırdıgım bantlara topları atarak yapıştırmaya çalıştık,sonuç olarak her taraf top oldu:):):)Bu toplarla renkleri ve sayıları da tekrar ediyoruz.

2 yorum:

  1. Ne güzel eğlenmek..Benim de oğlumla güzel etkinliklerim oluyor..

    YanıtlaSil
  2. evet yavrularımızın mutlu oldugunu görmek yeter zaten:):)

    YanıtlaSil

Çok kıymetli yorumlarınızı alalım:)))