8 Eyl 2014

ANNE-KIZ ETKİNLİKLERİMİZ 8 (15 aylık)


 Geçenlerde Zeynep için hevesle boyama önlüğü aldım.Nasılsa parmak boyalarımız var diye boya almadım.Yere büyükçe bir muşamba serdim ,kağıtları ve boyaları hazırladım.Islak mendili baş köşeye koydum ,birden o muhteşem elleriyle kalkmak ister diye:)Zeynep'e önlüğünü giydirdim,elbise gibi oldu ayaklarına kadar:):)Ama o çok beğendi.

Eveet boyalarımızın kapaklarını açtım ve hepsi donmuş:(:(:(:

Sanki kendime etkinlik hazırlamışım gibi çok üzüldüm,halbuki çok hazırdım.

O kadar ortam ayarlamışım,geri dönüş olmaz dedim.

Şöyle sağa sola bakındım çaresizce,ne yapsam ne yapsam.


Boyaların içindekiler kalıp gibi hop diye çıktılar.Şöyle bir kağıda sürdüm baktım boyuyor,yaşam belirtisi var yani:):)
Ama çok kurular,ıslak mendilin içine bir parça koydum  ve kağıda bastırdım,işte buuuuu:):)

Zeynep de büyük bir dikkatle beni izliyor tabi,elimdeki acayip boyavari şeyi görünce hemen almak istedi ve o da denedi.Olunca da gülerek yüzüme baktı şirinem:):)

Diğer boyaları da yaptım ve yardımlarımla baskımızı tamamladık.

En son ben onun ellerini o da benim ellerimi temizledi:):)










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çok kıymetli yorumlarınızı alalım:)))