8 Eyl 2014

MUZLU DONDURMACIK:)






Bu kalıpları büyük bir hevesle yaz başında almıştım ama yazın hiç evimizde olmadığımız için kullanmak ancak şimdi nasip oldu.havalar iyice soğumadan mutlaka kullanmalıydım:):)

Zeynep'im bayıldı ,evin içinde elinde dolaştıra dolaştıra yerken ben de peşinde bayıldım:)Bir kaç yere buladı neyse sağlık olsun,anası temizliyor nasıl olsa:)


Çok basit ama yine sağlıklı bir atıştırmalık olarak yavrularınıza yapabilirsiniz,hatta kendiniz de yeyebilirsiniz,bunun birini Zeynep yedi diğerini kim yok etti sanıyosunuz:):):)

Malzemeler:
  • 1 adet muz
  • 3 tane hurma
  • 2 çorba kaşığı ev yapımı yoğurt
  • arzuya göre biraz bal
Yapılışı:
  • Malzemeleri blenderda parçalayın,isterseniz hurmaları minik minik de doğrayabilirsiniz.
  • Eğer yoğurt ekşi gelirse biraz bal karıştırın ben koymadım.
  • dondurma kaplarına koyup dondurucuda bir kaç saat bekletin.


2 yorum:

  1. :) hamarat anne olunca böyle oluyor demek ki :)
    aslında bu dondurma daha saglıklı...
    kuru kayısıyla da deneyin bence

    YanıtlaSil
  2. evet kaysı ve incir de aklımda ama evde yoktu:):)teşekkürler...

    YanıtlaSil

Çok kıymetli yorumlarınızı alalım:)))