9 Eyl 2014

ANNE-KIZ ETKİNLİKLERİMİZ 9 (15 AYLIK)

KEÇEDEN PARMAK KUKLALAR
Bu şirin kuklaları tabi ki de kuzum için yaptım,hiç de zor değil,hem yapması bile çok eğlenceli:):)

Bu kuklalar hem farklı yaş grupları için hem de çok amaçlı kullanılabilir.Hatta bakın babası ne yapmış:):)
Zeynep'in ayaklarına ve ellerine yapıştırmış kuklaları,amaç ne henüz bilmiyorum ama ikisi de çok eğlenmiş görünüyordu:)













Şimdilik Zeynep küçük oldugundan hayvanların isimlerini söylüyoruz,seslerini çıkarıyoruz,bazen ingilizcelerini söyleyip uyduruk şarkılarımdan söylüyorum:):)

Kimi zaman bir kuklayı ben parmağıma takıyorum ,onun seçtiği birini de onun parmağına takıyorum,günlük konuşma pratiği yapıyoruz,yani sadece ben konuşuyorum o da dikkatlice dinliyor.Sesinizi değiştirirseniz daha çok hoşlarına gider.










 

4 yorum:

  1. Bunlar çok şekeer. Eline sağlık canım

    YanıtlaSil
  2. ayy bu keçelere bayılıyorum..herşey yapabiliyosun..kızım biraz büyüyünce bu parmak kuklalardan ben de yapıcam...

    YanıtlaSil
  3. yapın yapın :)ben de çok seviyorum:)

    YanıtlaSil

Çok kıymetli yorumlarınızı alalım:)))