15 Kas 2014

ANNE KIZ ETKİNLİKLERİMİZ (17 aylık)



Bu etkinlik sevgili Jaleceanne 'nin kızı için yaptığı yapışkanlı kağıt kolajı etkinliğinin biraz değişime ugramış halidir aslında:)

Zeynep büyüdükçe daha çok oyun istiyor
,aynı odada durmaktan sıkılıyor ve sürekli elimizden tutup bizi evin içinde dolaştırıyor.Akşam saatleri de uzayınca zaman hiç geçmiyor sanki yahu:)



Geçen akşam yine elimden tuttu odasına götürdü beni,sağa baktım sola baktım.Şu oynayan gözleri gördüm ,döktük önümüze bir kaç surat yaptık,yok arkadaş bu Zeynep'i hiç kesmedi:)
Sonra aklıma bu etkinlik geldi.Şu kutuları falan kaplamak için kullanılan yapışkanlı kağıttan bir parça kestim.Yapışkanlı kısmı dışarı gelecek şekilde duvara yapıştırdım.

Önce o gözleri falan büyük bir keyifle yapıştırdı Zeynep.Her yapıştırdığında gülerek bana baktı,çok sevdi.Bütün gözler bitince şöyle bir bakındı tokalarını da yapıştırdı,sonra baktım aranıyor,biriktirdiğim kapakları getirdim.Yani uzun süre oynadı bu şekilde ben de ayaklarımı uzattım ve seyrettim,ohhh miss:):):)

Teşekkürler Jaleceanne:)


5 yorum:

  1. Sayende çok güzel etkinlikler öğreniyorum canım...Walla bunu ben kendim bile yapsam çok eğlenirim:)

    YanıtlaSil
  2. ne güzel etkinlik canım yaa. ay bu yapışkanlı kağıtlar da çok amaçlı, nerede kullansan kurtarıcı be:) Ayaklarım yapışmayacak olsa dikiş odasına komple yapıştırıcam, iplikler kumaş kesikleri yayılmasın oraya buraya:)

    YanıtlaSil
  3. Nevanurcum evet senin bebişe de kaynak olsun:)
    Rümeysa sorma ya,o iplik kumaş parçaları başa bela,süper çözüm:):):)

    YanıtlaSil
  4. Rica ederim canım. Birbirimize fayda sağlamak değil mi bir amacımız da. Faydalı oldumsa ne mutlu.

    YanıtlaSil
  5. hem de nasıl yeni etkinliklerini bekliyoruz heyecanla:)

    YanıtlaSil

Çok kıymetli yorumlarınızı alalım:)))