26 Oca 2015

Günlük Yaşam Becerileri (19 aylık)

Zeynep'in her mandalina soyuşunda 2.sınıf öğrencimin yanıma gelip ''bunu açsana''deyişi geliyor aklıma:):)
Yani bazen çocugun her işini yapmak sandıgımız gibi ona kolaylık sağlamıyor.Aksine yaşam içerisinde bir çok zorlukla karşılaşmasına neden olmuş oluyoruz.


Zeynep de epeydir çogu şeyi kendi başına yapar oldu.Yaptıkça da nasıl mutlu oluyor kuzum:)

 Kısa süre önce yandaki fotodaki şekilde kendi montunu da giymeyi öğrendi.Acaba zorlanır mı diye düşündüm ama ilk seferde yapıverdi bücür.Kendi işini kendi yapınca da çok sevindi.
Şimdi kesinlikle benim giydirmeme izin vermiyor.Geçen aceleyle sütçüye yetişmeye çalışıyorum,Zeynep'e montunu ben giydireyim dedim,yoook izin vermedi.Neyse hanımefendiyi bekledim ben de:)

Foto belirsiz çıkmış biraz.Önce montu kol delikleri belirgin bir şekilde yere seriyor.Sonra çocuk montun baş kısmına çömeliyor.
Ellerini kol deliklerine geçirip bir hareketle başının üzerinden geçiriyor.Kolları montun içine geçiyor o zaman zaten.

  • Biz uzun süredir yemeğimizi yiyebiliyoruz,bardaktan suyumuzu da içiyoruz.
  • Ayakkabılarını da kendisi giyiyor ve bunların hiç biri çocuga yük gibi gelmiyor,aksine çok hoşuna gidiyor.

3 yorum:

  1. 9 aylıkkenmi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 19 aylıkken mi yazmıştım...

      Sil
    2. Kusura bakmayin yaz dolayisiyla hala evimden uzaktsyim.blogu pek takip edemiyirum yeni gordum.kizim bu sekilde giyinmeyi ilk kez 19 aylikken ogrenmisti.

      Sil

Çok kıymetli yorumlarınızı alalım:)))