28 Oca 2015

Meraklı Minik Dergsiyle Tanıştık Sonunda...

 Ne zamandır Meraklı Minik dergisi almak istiyordum.Ama derginin 3 yaş üstü çocuklar için hazırlandıgını öğrenince hep erteledim.Sonra markette gidip gelip elime aldım ve sonunda satın almaya karar verdim.İyi ki de almışım.

Dergi çok hoş hazırlanmış.Aylık bir konu belirleyip o konuyla alakalı,etkinlikler,hikayeler,oyunlar...vs var.Ocak ayının konusu ''para''.Tüm ayrıntıları kuzum tabi ki anlamadı ama dergideki tüm resimler hakkında konuşuyoruz.Derginin içindeki eşleştirmeleri çok güzel yapıyor.

Derginin vermiş oldugu kartları eşleştirdik.Yukarıda olanlar benim Zeynep için seçmiş oldugum kartlar.Daha fazla kart var yani.

Yukarıdaki resimde gördüğünüz gibi kağıttan maket evler var.Yapılışları çok basit.Onları tamamladık,sonra da bebegimizle alışveriş oyunu oynadık.Belki mantıgını tam olarak anlamasa da Zeynep'in çok hoşuna gitti:):)

Bunların haricinde yine kağıt maket şeklinde tavşan kumbara ve kağıt paralar da var.
Diğer kartlar da yukarıdaki maket sokakta alışveriş yaparken kullanılacak kartlar.Onları sakladım biraz daha zaman geçince kullanırım inşallah.
Almak isteyenler,benim gibi tereddütte kalanlar varsa mutlaka bir sayısını alıp incelesinler.

4 yorum:

  1. Ben ilk defa duydum bu dergiyi. Eğer bulubilirsem ben de alayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alın bence de:)Carrefour,migros gibi marketlerin dergi reyonlarından alabilirsiniz.

      Sil
  2. ben de alıyorum eylülden beri ama eline vermiyorum 30 aylık şu an. yırtmayı sevdiği için aldığım hikaye kitaplarını hep yırttı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biz de 1 aydan fazla süre çok güzel ilgilendik ,okuduk,resimlerini yorumladık ama sonunda her bir sayfa bir tarafa gitti:):)Bundan sonrakilerde ben de bir süre sonra saklamayı düşünüyorum.

      Sil

Çok kıymetli yorumlarınızı alalım:)))