2 Nis 2015

ANNE KIZ ETKİNLİKLERİMİZ (22 aylık)


Benim küçük kaşifim çok merak ettiği yapıştırıcıyla sonunda tanıştı.Ben okul için etkinlikler yaparken o da büyük bir merakla elimdeki yapıştırıcının peşindeydi.İşim bittikten sonra ona vereceğimi söyledim,sonra kartona ,dergilerden kestiğimiz resimleri yapıştırdık.

Ben yapıştırırken öyle dikkatli bakmış ki,kendisi yaparken de aynı hareketleri yapıyordu,önce yapıştırıcıyı sürüyor,üzerine resmi koyup,tüm gücüyle bastırıyor:):):)Arada resimlerin üstüne de sürdü:)Neyse hevesini alınca kendisi kapağını kapatıp getirdi.

Bir ara tadına bakma girişiminde de bulundu tabi,çok dikkat etmek lazım,böyle bir şeye kalkışacaksanız ,gözlerinizi çocugunuzun üzerinden ayırmayın,ne yapacakları hiç belli olmuyor.




2 yorum:

  1. Çocuklara teknoloji yerine el becerisi aşılama taraftarım. Bu yüzden bu etkinliğe bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı fikirdeyim,ama bazen teknolojiden uzak tutmak gerçekten çok zor oluyor:(:(hemen bir etkinlik uydurmak gerekiyor,dikkatini başka tarafa verince unutuyor:)

      Sil

Çok kıymetli yorumlarınızı alalım:)))