3 Nis 2015

BEBEK ELBİSESİ DİKİMİ





Bu minik,şirin şeyi ailemize yeni katılan bebişimiz için diktim.Güzel günlerde giysin inşallah küçük prenses:)
Dışını desenli
tül,içini de beyaz penyeden diktim.

Yukarıdaki fotoda görüldüğü gibi kızımın elbiselerinin birinin üst kısmının kalıbını çıkardım.Atleti de kullanılabilir.Elbisenin dışını ve astarını bu kalıpla diktim.Astar kısmı tek parçadan oluşuyor,bu kalıbı uzatarak diktim.
Dış kısımdaki etek bölümünü ise üst bedenin iki katı genişliğinde dikdörtgen parça kesip ,büzgüyle üst kısımla eşitleyerek diktim.
Aynı kumaştan Zeynep için de dikmeyi düşünüyorum,bakalım ne zaman?:)

19 yorum:

  1. çok şirin olmuş canım,güle güle giyinsin bebiş :)

    YanıtlaSil
  2. Yanlış hesaptan göndermişim:)
    Eline sağlık canım, çok tatlı olmuş. Giyerken esniyor mu, ya da düğme/ çıt çıt tarzı bir şey diktin mi. Ben de yeğenime dikmek istiyorum da. Bir soru daha, 1,5-2 yaş grubu için burda dergisinde hangi bedeni uyarlamak lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın canımcım:)Evet tül hafif esnek,içinde penye de olunca daha yumuşak oldu bebiş için.Yaka kısmı geniş oldugundan çıt çıt falan yapmadım.Burda dergilerinde çocugun boyuna göre beden yazıyor.Zeynep iki yaşına girecek yaklaşık 90 cm.ben burda dergilerinde 98 olan bedeni kullandım en son.Çocuk kıyafetleri kalıpları büyük olmuyor.

      Sil
  3. Nurgül hanımcım, gruptan istek var, daha cok ayrıntılı istiyorlar 😊 artık video çekimi falanda mı baslasak. Bu arada maşallah artık eşe dosta da açılmışsınız.👍✂👗👚💕😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet şimdi gördüm,video aklımda aslında ,hatta aklımda şöyle bir şey var,kurstaki hocama da söyledim.O bir şeyler dikerken ben video çekip buraya atayım diye planlıyorum.Yarın bunu deneyeyim ben:):)
      Eveeett artık daha cesaretliyim,başkalarına (yani miniklere) bir şeyler dikmeye başladım:):):)

      Sil
  4. Ne güzel ne cici dikmissiniz. Çok güzel günlerde giyilsin. Elinize sağlık. Harikasıniz 💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tesekkür ederim Nilgün Hanım begenmeniz beni çok mutlu etti:):)

      Sil
  5. Çok güzel olmuş. Elinize sağlık. Kız çocuklarını süslemek gibisi yok:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle gerçekten,kız çocuklarına kıyafet dikmek ayrı bir zevkli:):)

      Sil
  6. Ne şirin olmuş öyle! Hem de pratikmiş, ellerinize sağlık! Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de çok sevdim,az ama güzel kumaşları bu şekilde sevdiklerinizin minnaklarına degerlendirebilirsiniz:):)

      Sil
  7. Elinize sağlık çok güzel olmuş. Okulların tatil olmasını iple çekiyorum, ben de dikişe başlıyacağım inşaallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de başlayın hemen hatta makinanız varsa ufak ufak başlayın :):):)dikiş harika bir hobi:):):)

      Sil
  8. Çok güzel olmuş elinize sağlık!... ben de bu aralar doğum yapacak yakınlarım için hediye elbise dikmeyi düşünüyordum bu da aklımın bir kenarında dursun...

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel olmuş elinize sağlık!... ben de bu aralar doğum yapacak yakınlarım için hediye elbise dikmeyi düşünüyordum bu da aklımın bir kenarında dursun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hediye konusunda dikiş dikebilmek harika bir şey,insanın el emeğini hediye etmesi daha farklı oluyor:):)

      Sil
  10. Ay çok gizel olmuş kalıp alma yöntemıde çok pratık ellerıne sağlık

    YanıtlaSil

Çok kıymetli yorumlarınızı alalım:)))