26 Nis 2015

ANNE KIZ ETKİNLİKLERİMİZ

Merhaba,

Bu aralar Zeynep'le ilgili pek paylaşım yapamadım.Ama bu etkinliklere son verdik anlamına gelmiyor tabi ki.Bazen foto çekmeye üşeniyorum,bazen de sonra çekerim diyorum ama artık her şey için çok geç oluyor:):)

Mesela geçenlerde legoların üzerine parçalanan kitaplardan kestiğim resimleri 2 ya da 3 parçaya ayırarak yapıştırdım.legoları birleştirince yapboz gibi resim oluşturuyorduk.Ama ben foto çekmeyi unuttum,sonra Zeynep oyun bittikten sonra teker teker söktü onları:):):)

Yukarıdaki eşleştirme kartlarını da eşim hazırladı,resimleri internetten bulup çıktı aldı.Tabi ki yine laminasyon cihazımızın nimetlerinden yararlandık):Kartlarımızda anne ve yavrularını kavuşturduk.

Aşağıdaki da evimizin içindeki küçük ev:)bebeğiniz doyurdu atını temizledi,şimdi uyku zamanı:)Şşşşşşşşşş!!!:):):)

2 yorum:

  1. bayılıyorum sizin etkinliklerinize. Sizden gördüğüm bazı şeyleri yaptık kızımla. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tesekkür ederim,çok mutlu oldum:)):)::)miniğinizi öpüyorum,sevgiler...

      Sil

Çok kıymetli yorumlarınızı alalım:)))